Polycaro 77

Published on March 2022

Experimenten wijzen uit dat mensen een product in de supermarkt sneller kopen als er 1 + 1 gratis bijstaat dan als er 50% korting bijstaat, terwijl dat eigenlijk op hetzelfde neerkomt. Al die truken van de foor om de consument te verleiden. Want de klant is koning. Maar niet ten koste van alles. We spraken met mensen die een duidelijke boodschap hebben: wij doen niet mee in de slag om de laagste prijs. We willen kwaliteit leveren. En gelijk hebben ze.

Featured articles
  • Interview In gesprek met de twee goedlachse gezichten achter Solidor

  • Interview Op bezoek bij… Marberie Bertrand uit Groothertogdom Luxemburg

  • Holle klanken onder tegels zijn zelden goed nieuws

  • Interview Fabienne Royaux zet haar marketingstempel op de tegelsector

  • Barsten tussen voeg- en tegelranden leidden tot expertise

  • Tussen twee wereldoorlogen. De Belgische tegel van art nouveau naar art deco en modernisme

  • Bouwplaten: veelzijdige ondergronden voor tegels

  • Natuursteen in de kijker Breccie, natuurlijke circulariteit

  • Goddelijk keramisch en natuursteenproject Salve Mater

  • Slechte tegel of foute tegelsnijder?

Partners in this edition