Tegels Van Den Bossche neemt volgende stap in verdere ontwikkeling

Dat Tegels Van Den Bossche professionaliteit hoog in het vaandel draagt, weten klanten, relaties en concurrenten al langer dan vandaag. Onder het motto ‘alles kan beter’ gaat het familiebedrijf uit Bornem nu nog een stap verder. Na de opening van het 500mgrote buitentoonpark eerder dit jaar krijgen het logo en de huisstijl van het tegelbedrijf een opfrisbeurt.

Nieuwe slogan

De liefde voor het vak wordt vanaf begin september ondersteund door een nieuwe slogan ‘passie voor tegels’. En om dit verhaal kracht bij te zetten, gebruikt Van Den Bossche een tegel-hartje als extra element. Verder zijn er nieuwe icoontjes, een nieuwe grafische stijl en worden alle communicatieve dragers in een nieuw kleedje gestoken.

Tegels Van den Bossche2

“We hebben bewust niet gekozen voor een compleet ander logo en huisstijl maar eerder voor een natuurlijke evolutie”, zegt zaakvoerder Niki Van Den Bossche. “Dit ligt meer in onze aard: verder bouwen op wat er is, continu verbeteren en evolueren met respect voor de oorsprong, dat is het DNA van ons familiebedrijf”.

Tweede generatie

De nieuwe huisstijl met bijpassend logo zijn een logisch gevolg van de groei van het familiebedrijf. Onder leiding van zaakvoerder Niki Van Den Bossche, de tweede generatie en zoon van oprichter Martin, groeit het bedrijf verder uit tot een aanbieder van exclusieve én betaalbare tegels en natuurstenen.